Obilježavanje Dana medijske pismenosti
Dani medijske pismenosti projekt su Agencije za elektroničke medije i Ureda UNICEF-a za Hrvatsku, koji se u suradnji s brojnim partnerima i pod pokroviteljstvom Ministarstva kulture i medija i Ministarstva znanosti, obrazovanja i mladih provodi svake godine u proljeće, od 2018. Ove godine obilježavaju se 8. Dani medijske pismenosti, a u fokusu je osvještavanje djece i mladih o digitalnom otisku, koji stvaraju svojim aktivnostima na internetu i društvenim mrežama, te edukacija o dezinformacijama i provjeravanju informacija (izvor: medijska pismenost.hr).
Područna služba Požeško-slavonska pridružila se obilježavanju, te je stručna radnica Arijana Pavić Pospišil u suradnji s Centrom za nestalu i zlostavljanu djecu održala radionicu za djecu u dobi od 10 do 14 godina. Tema radionice bila je ''Kako se ponašamo i kako bi se trebali ponašati u virtualnom svijetu''. Aktivnosti na radionici bile su tematski složene, pa su se sa sudionicima kroz zajedničku komunikaciju, te kreativni grupni i individualni rad prošle sljedeće teme: ''Pravila lijepog ponašanja i komuniciranja na internetu'', Kako zaštiti svoju privatnost'' i ''Elektroničko nasilje''. Cilj ovih aktivnosti bio je osvijestiti pravila lijepog ponašanja i komuniciranja na internetu, ukazati na važnost zaštite osobnih podataka, te upoznati sudionike s pojmom elektroničkog nasilja, posljedicama i važnosti prijavljivanja istog.
U Osnovnoj školi Stjepana Radića Čaglin održana je radionica koja je bila namijenjena učenicima jednog petog i šestog razreda. Tema radionice je bila „Odnosi na mreži vs odnosi uživo", gdje su učenici definirali što je prijateljstvo za njih i koju ulogu ima u njihovome životu, usporedili su kvalitetu odnosa s prijateljima uživo i u virtualnom okruženju te su prepoznali rizike i opasnosti koje nose virtualni odnosi. Radionica je zaključena porukama o važnosti dobrog prijateljstva, njegovog utjecaja na mentalno zdravlje i zadatkom kako oni mogu biti bolji prijatelji. Radionicu je održao stručni radnik Mislav Gojo.