Skip to main content

ADRESA: Savska cesta 106, Zagreb
RADNO VRIJEME: ponedjeljak – petak: 07.00 – 16.00 sati
E-MAIL: obiteljski@obiteljski.hr
TEL: 01 605 2941

ZAPOSLENICI:

URED RAVNATELJA

  • Ivana Šešo, ravnateljica
  • Petra Brletić, referentica

SEKTOR UNAPREĐENJA I PRAĆENJA STRUČNOG RADA

  • Ksenija Sviben, pomoćnica ravnateljice

Služba za tretman i obiteljsku medijaciju

  • Dubravka Svilar Blažinić, voditeljica službe
  • Vedrana Vitez, stručna radnica u sustavu socijalne zaštite 1
  • Jelena Badžim, stručna radnica u sustavu socijalne zaštite 1

Služba za prevenciju, unapređenje kvalitete stručnog rada i supervizije

  • Marko Štengl, voditelj službe
  • Mia Rohlik, stručna radnica u sustavu socijalne zaštite 1
  • Lana Stijepović, stručna radnica u sustavu socijalne zaštite 1

SEKTOR OPĆIH, PRAVNIH I FINANCIJSKIH POSLOVA

  • Bojana Olić, pomoćnica ravnateljice

Služba za opće pravne poslove i ljudske resurse

  • Aida Handžić, voditeljica službe
  • Suzana Starčević, stručna radnica u sustavu socijalne zaštite 1
  • Jelena Kvesić Špiček, stručna radnica u sustavu socijalne zaštite 1
  • Mirjana Rodi, stručna radnica u sustavu socijalne zaštite 1

Služba za EU fondove, računovodstvene i financijske poslove, informatiku i statistiku

  • Drago Dević, voditelj službe
  • Tilia Žunić Kolundžić, voditeljica odjela
  • Kristina Luketić, v.d. voditeljica odjela
  • Karlo Milenković, stručni radnik u sustavu socijalne zaštite 1
  • Domagoj Bek, stručni savjetnik za podršku socijalnoj skrbi
  • Petra Vidović, stručna savjetnica za podršku socijalnoj skrbi
  • Jelena Vukoja, stručna savjetnica za podršku socijalnoj skrbi
  • Iva Tadić, viša referentica
  • Danijela Svetec, referentica
  • Renata Brletić, referentica

Poslovi Središnje službe Obiteljskog centra organizirani su u nekoliko ustrojstvenih jedinica koje uključuju: Ured ravnatelja, Sektor općih pravnih i financijskih poslova i Sektor unapređenja i praćenja stručnog rada. Ured ravnatelja Obiteljskog centra obavlja poslove rukovođenja, koordinacije, izrade izvješća te unapređenja socijalnih usluga i komunikaciju s javnošću.

Sektor općih pravnih i financijskih poslova provodi zadatke koordinacije i nadzora primjene zakona, pripreme općih akata, upravljanja imovinom, zastupanja na sudu, javne nabave, zaštite na radu te korištenja sredstava iz EU fondova.

Sektor unapređenja i praćenja stručnog rada vrši analize programa, izrađuje stručne upute, organizira edukacije, prati razvoj preventivnih programa, zakonodavstva, provodi unutarnji nadzor te sudjelovanje u znanstveno-istraživačkim projektima radi poboljšanja kvalitete stručnog rada u socijalnoj skrbi.