Središnja služba Obiteljskog centra
ADRESA: Savska cesta 106, Zagreb
RADNO VRIJEME: ponedjeljak – petak: 07.00 – 16.00 sati
E-MAIL: obiteljski@obiteljski.hr
TEL: 01 605 2941
ZAPOSLENICI:
URED RAVNATELJA
- Ivana Šešo, ravnateljica
- Petra Brletić, referentica
SEKTOR UNAPREĐENJA I PRAĆENJA STRUČNOG RADA
- Ksenija Sviben, pomoćnica ravnateljice
Služba za tretman i obiteljsku medijaciju
- Dubravka Svilar Blažinić, voditeljica službe
- Vedrana Vitez, stručna radnica u sustavu socijalne zaštite 1
- Jelena Badžim, stručna radnica u sustavu socijalne zaštite 1
Služba za prevenciju, unapređenje kvalitete stručnog rada i supervizije
- Marko Štengl, voditelj službe
- Mia Rohlik, stručna radnica u sustavu socijalne zaštite 1
- Lana Stijepović, stručna radnica u sustavu socijalne zaštite 1
SEKTOR OPĆIH, PRAVNIH I FINANCIJSKIH POSLOVA
- Bojana Olić, pomoćnica ravnateljice
Služba za opće pravne poslove i ljudske resurse
- Aida Handžić, voditeljica službe
- Suzana Starčević, stručna radnica u sustavu socijalne zaštite 1
- Jelena Kvesić Špiček, stručna radnica u sustavu socijalne zaštite 1
- Mirjana Rodi, stručna radnica u sustavu socijalne zaštite 1
Služba za EU fondove, računovodstvene i financijske poslove, informatiku i statistiku
- Drago Dević, voditelj službe
- Tilia Žunić Kolundžić, voditeljica odjela
- Kristina Luketić, v.d. voditeljica odjela
- Karlo Milenković, stručni radnik u sustavu socijalne zaštite 1
- Domagoj Bek, stručni savjetnik za podršku socijalnoj skrbi
- Petra Vidović, stručna savjetnica za podršku socijalnoj skrbi
- Jelena Vukoja, stručna savjetnica za podršku socijalnoj skrbi
- Iva Tadić, viša referentica
- Danijela Svetec, referentica
- Renata Brletić, referentica
Poslovi Središnje službe Obiteljskog centra organizirani su u nekoliko ustrojstvenih jedinica koje uključuju: Ured ravnatelja, Sektor općih pravnih i financijskih poslova i Sektor unapređenja i praćenja stručnog rada. Ured ravnatelja Obiteljskog centra obavlja poslove rukovođenja, koordinacije, izrade izvješća te unapređenja socijalnih usluga i komunikaciju s javnošću.
Sektor općih pravnih i financijskih poslova provodi zadatke koordinacije i nadzora primjene zakona, pripreme općih akata, upravljanja imovinom, zastupanja na sudu, javne nabave, zaštite na radu te korištenja sredstava iz EU fondova.
Sektor unapređenja i praćenja stručnog rada vrši analize programa, izrađuje stručne upute, organizira edukacije, prati razvoj preventivnih programa, zakonodavstva, provodi unutarnji nadzor te sudjelovanje u znanstveno-istraživačkim projektima radi poboljšanja kvalitete stručnog rada u socijalnoj skrbi.