Djelatnice Obiteljskog centra, Područna služba Varaždinska Jasenka Požega i Petra Lončar sudjelovale su dana 10. svibnja 2024. godine na interaktivnom seminaru u organizaciji Centra za pružanje usluga u zajednici Varaždin pod nazivom „Osnaživanje i umrežavanje stručnjaka u radu s osnovnoškolcima koji iskazuju probleme u ponašanju s područja Grada Varaždin".
Cilj seminara bio je povezivanje djelatnika relevantnih ustanova i organizacija s područja grada Varaždina koji rade s djecom osnovnoškolske dobi koja iskazuju probleme u ponašanju radi uspostave bolje i učinkovitije suradnje. Seminaru su prisustvovali predstavnici Grada Varaždina (Upravni odjel za društvene djelatnosti), stručni radnici Hrvatskoga zavoda za socijalni rad, Područni ured Varaždin koji rade na poslovima zaštite djece i mladih, stručni suradnici i ravnatelji osnovnih škola s područja grada Varaždina, stručne radnice Obiteljskog centra, Područna služba Varaždinska, djelatnici Centra za pružanje usluga u zajednici Varaždin te predstavnici neprofitnih organizacija koje djeluju na području grada Varaždina.
Kroz interaktivni seminar sudionici su podijelili svoja iskustva te ključne izazove i teškoće s kojima se susreću u radu s osnovnoškolcima koji iskazuju probleme u ponašanju te su raspravljali o mogućnostima i ograničenjima rada, kao i o očekivanjima jednih od drugih, s ciljem kvalitetnije suradnje i pronalaska rješavanja ovog multidimenzionalnog problema.
Kao zaključak seminara i ideje za poboljšanje budućeg rada istaknula se važnost češćih održavanja ovakvih i sličnih seminara, organizacija i održavanje ciljanih edukacija, poboljšanje kvalitete i brzine međuresorne suradnje, osnivanje mobilnog tima, povećanje dostupnosti informacija o različitim uslugama i radionicama za djecu i mlade te njihove roditelje (socijalne, edukativne, kreativne, sportske i sl.).
Sudionici seminara istaknuli su spremnost i motiviranost na kontinuirani doprinos i angažman kroz uspostavu i organiziranje međuresornih timova koji bi se redovito sastajali radi rješavanja i pomoći pri konkretnim slučajevima te je istaknuta važnost donošenja internog protokola, kojim će se dodatno razjasniti uloge svih sudionika prilikom postupanja s osnovnoškolcima koji iskazuju probleme u ponašanju.