Završeni je drugi ciklus radionica u okviru preventivnih programa koji se tijekom ljetnih mjeseci provode s djecom i mladima iz udomiteljskih obitelji na području Međimurske županije.
Radionice imaju interaktivni karakter te tako potiču aktivno sudjelovanje sudionika. Dijeljenjem vlastitih primjera, radom u grupi ili u paru, kritičkim promišljanjem o posljedicama izgovorenih riječi, neprihvaćanju i odbacivanju drugačijih od sebe, sudionici prepoznaju vlastite predrasude i stereotipe koji u odnosu sa socijalnom okolinom postoje.
Sa širenjem virtualnog svijeta, interakcija djece i mladih sve se više proteže u virtualno okruženje, uključujući internetske videoigre, društvene medije, web stranice za upoznavanje i druge virtualne platforme koje potiču stvaranje socijalne mreže odnosa. Mladi se identificiraju s poznatim glumcima, nogometašima, pjevačicama, influenserima, youtuberima, tiktokerima, te svoj još uvijek nedovoljno razvijeni identitet oblikuju u skladu s virtualnom prezentacijom lijepog, poželjnog, važnog...
Mnoga istraživanja pokazuju da stvaranje virtualnog identiteta prelazi granice vlastite svjesnosti i ide u smjeru idealizacije vlastitog selfa i ideje vlastitog ja, onog „izvanmrežnog". U skladu s time, nekolicina aktivnosti usmjerena je upravo na posljedice koje takva promišljanje imaju po njihovu sliku o sebi te razvoj samopouzdanja i samopoštovanja.
Iskustvenim učenjem djeca i mladi postaju osjetljiviji na tuđe emocije, razvijaju suradnju, empatiju i toleranciju, a ujedno razvijaju, kako odgovornost i brigu za sebe, tako i odgovornost i brigu za druge.